Om oss

Hjelteryggen skule er ein barneskole med elever i 1. – 7. klasse. Vi har også ein avdeling for barn med ulike funksjonshemningar i aldersgruppa 1.-7. klasse.

Visjon

Læring og utvikling i fellesskap

Spesialavdelinga

Fjell kommune gjorde i 2003 eit politisk vedtak om å opprette eit tilbod på Hjelteryggen skule til barn med utviklingshemming. Spesialavdelingen tar imot barn frå heile Øygarden kommune.

Verdiplattform

Vi vil vera bevisste på:

• Å støtte kvarandre
  • Å vera rause og nysgjerrige
  • Å lytta
  • Å dele erfaringar

Bibliotek

Klassene har faste tider til utlån. I tillegg vil det være mulig å bruke biblioteket i ledige timer. De yngste elevene får ekstra hjelp når de skal låne bøker.

Vi har bøker som passer til alle alderstrinn. Her er både bildebøker, lydbøker, skjønnlitteratur og fagbøker.
Når elevene låner bøker med seg hjem, er det viktig at de blir levert inn igjen.

Lånetiden er normalt 4 uker.

Boksamlingen er registrert på data, og de eldste elevene får opplæring i å søke etter bøker. På biblioteket har vi også internett. Biblioteket skal hjelpe elevene til å bli glade i bøker og at de lærer å finne den informasjonen de trenger.

Fotogalleri

Hjelteryggen skule - Klikk for stort bilete