Kva skjer til kva tid?

Dette skal skje

Arbeidet med arealdelen til kommuneplanen har fleire fasar og milepælar. I første omgang vert det utarbeidd eit strategisk planprogram, der vi skal vedta politiske strategiar og prinsipp som gir ei tydeleg retning for korleis vi i framtida skal bruka og verna om areala våre. Sjølve arealdelen vert utarbeidd i 2026-2027.

I 2024 og 2025 vert det utarbeidd fleire rapportar og utgreiingar som er viktige kunnskapsgrunnlag når vi seinare skal fastsetta arealbruken. Les meir om kva kunnskap vi arbeidar med her: Kunnskapsgrunnlag.

Vi treng også innspel frå deg som innbyggar, frivillig eller næringsdrivande om korleis vi skal utvikla dei ulike delane av kommunen vår, gjennom heile arbeidet. Til kva tid og om kva tema du kan engasjera deg i, vert kunngjort på nettsida til kommunen, nettavisa til Vestnytt og i sosiale media. Nettsida til kommunen vil alltid vera oppdatert med siste nytt.

Kva skjer no?

Våren 2024 har vi hatt sju medverknadsmøter i lokalsentera. Det har også vore høve til å koma med innspel om lokalsentera gjennom digital kartløysing, e-post eller brevpost. No arbeider vi med å samla alle innspela i ein rapport, som saman med anna kunnskap vil danna grunnlag for å utarbeida eigne strategiar for lokalsentera.

Kva skjer seinare?

Kva har vi gjort til no?

Fram til no har arbeidet først og fremst handla om å skaffa oss nødvendig kunnskap, for å kunna ta gode avgjersler for framtidas arealbruk. På nettsida til kommunen legg vi ut informasjon om kva kunnskap vi skaffar oss, og når ulike rapportar vil vera klare. Våren 2024 har vi gjennomført opne innspelsmøte i dei sju lokalsentera i kommunen. Samstundes har det vore mogleg å senda inn innspel om lokalsentera i perioden 22. mai til 23. juni.