Kva skjedde i Øygarden i 2023?

Også året 2023 gav oss store og gode opplevingar. Nedanfor kan du lesa om litt av det som skjedde i fjor.

Frå opninga av rambua i januar.  - Klikk for stort bileteFrå opninga av rambua i januar.

I 2023 var det offisiell opning av to nye dagsturhytter i Øygarden; Rambua på Blomøyna og Vetenbua på Veten.
I mars vart offisiell byggjestart for Sotrasambandet markert. I juni var det opning av nytt servicebygg/brannstasjon i Skogsskiftet, og i oktober vart nyopprusta Kolltveit skule markert.

I september var det kommunestyre- og fylkestingsval, og i oktober var det fest i Energiparken der det var offisiell opning av verdas første hydrogenproduksjonsanlegg med integrert CO2-lagring.

Her kan du lesa oppsummering av litt av det som skjedde i Øygarden kommune i året som ligg bak.
Første halvår 2023 (PDF, 2 MB)
Andre halvår 2023 (PDF, 1001 kB)