Tiltak i møte med fleirspråklege barnBarnehage legg til rette for foreldrekveld der føresette kan kome innspel frå eigen tradisjon og kultur. Inkludere/informere foreldregruppa om fleirspråklege born og elevar i eit integreringsperspektiv Song og musikk (konkretar) Begrepsbank – delt med føresette Integrasjonsperspektiv (inkluderingsperspektiv) i møte med alle føresette – t.d. oppmode til samkøyring til trening, bursdagar, fritid. Morsmålsdagen blir markert og informert om «Hei og Ha det!» på dei språk som finnast på avdelinga/klasserommet markera/snakke om ulike høgtidar (korleis?) synleggjera flagg og land i klasserom/avdeling bøker på ulike språk (digitalt og fysisk – norsk og anna språk – lik) Eventyrstund/lesestund med konkretar og forutsigbar og kjent struktur – start og slutt. UDIR gode tiltak fleirspråklege born i barnehagenbarnas navn skrevet på flere skriftspråk på garderobeplassenskilt i barnehagen på ulike skriftspråk for eksempel navn på avdelingen og velkommenordlister på flere skriftspråk for eksempel sentrale ord som brukes hyppig i hverdagenukas ord, det vil si ett ord barna lærer på flere språk hver uke for eksempel å hilse, å takke, å telle og ord knyttet til temaet barna arbeider meddagens bilde det vil si at et bilde av noe som har skjedd i løpet av dagen, blir hengt opp, og at en kort tekst blir skrevet på flere skriftspråksanger på ulike språkrim og regler på ulike språkutkledningstøy som representerer forskjellighetleker som representerer forskjellighetlek med dyrelyder på ulike språkglobus og kart sentralt plassert, og aktiv bruk av globus og kart i samtaler i hverdagen Sist endra 07.01.2025 14.07