Rune Golf vert ny skulesjef

Rektor på Tranevågen ungdomsskule, Rune Golf (52), er tilsett som skulesjef i Øygarden kommune. Han tek over stillinga frå komande skuleår i august etter Jon Erik Egeland.

Martha Helen Listou (avdelingsleiar på Tranevågen) vert konstituert rektor frå skulestart hausten 24.

Kommunalsjef for Oppvekst, Marius Sylta, seier at det var fleire solide kandidatar til stillinga. Han seier at det har vore ein grundig prosess for å landa tilsetjinga.

- I Rune får vi ein utviklingsorientert og dyktig skulesjef med lang erfaring frå alle nivå i skulen. Han har stor tillit i organisasjonen, og eg er trygg på at vi i Rune får ein skulesjef som kjem til å vidareutvikla skulen i Øygarden på ein god og framtidsretta måte, ser Sylta.

Rune Golf ser fram til den nye jobben, men vedgår at det er vemodig å forlata dei gode kollegaene og flotte elevane på Tranevågen ungdomsskule.

Han er takksam for den tilliten han vist ved at han er tilsett som skulesjef.

- Øygarden er ein av dei mest spennande kommunane på Vestlandet. Det gjeld også innan skulefeltet. Eg ønskjer å vera med og bidra til å utvikla skulen og syta for gode kår for elevane og dei tilsette. Vi skal klara å sikra ein god skule, også i krevjande tider. Det er alltid eit moglegheitsrom som vi kan nytta på ein god måte, seier Rune Golf.

Rune Golf har vore rektor på Tranevågen ungdomsskule i sju år. Før det var han rektor på Olsvik skule (kombinert barne- og ungdomsskule).

Tekst: Vigleik Brekke
Foto: Kjell Andersland